עורך דין תעבורה חיים אליה (מנהל ובעלים)

עו"ד שרית זימון , עו"ד יובל גיאת

עו"ד גלעד משאט.

Untitled 1 14

זמין עבורך 24/7, חייג אלינו כבר עכשיו!

חברת עורכי דין תעבורה חיים אליה ושות'

ראה המלצות וביקורות מלקוחות.

bd 21 3

עורך דין לתעבורה

למשרד מחלקה ייעודית לתעבורה כאשר בתיקי התעבורה חיים אליה כמי שמייצג לבדו בבית משפט לתעבורה, ומתמחה בעבירות תעבורה רבות כגון: הפרעה לתנועה או עיכוב תנועה – הפרעה לעוברי דרך בעת כניסה למסלול התנועה,  סיכון עוברי דרך בכניסה למסלול התנועה, כניסה לצומת כאשר אין אפשרות להמשיך בנסיעה, שימוש בטלפון נייד, קיפוח זכות השימוש בדרך, תום ההליכים, ועוד הקשורות לעורך דין תעבורה. עורך הדין לעבירות הקשורות למתן זכות קדימה – אי מתן אפשרות להולכי רגל להשלים מעבר חצייה, סיכון הולכי רגל שחצו במעבר חצייה, עבירה חמורה מסוג הזמנה לדין אי מתן. עבירות של נהיגה בעקיפה אסורה או תאונת דרכים עם חבלות או תאונת דרכים תוך כדי נהיגה ברשלנות או חוסר זהירות ונזק ועוד עבירות רבות נספות המובאות לבית המשפט לתעבורה.

נהיגה בשכרות - עורך דין תעבורה חיים אליה מסביר על הכול

נהיגה בשכרות

התמחות ייחודית בעניין נהיגה בשכרות על כל סוגיה: נהיגה בשכרות ו/או מסוג סירוב להיבדק, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, נהיגה בשכרות מסוג (בדיקת דם), נהיגת רכב בשכרות מסוג בדיקת דם לאוכלוסייה מיוחדת, נהיגת רכב בשכרות מסוג  סירוב להיבדק בבדיקת נשיפה, סירוב למתן בדיקת שתן לאיתור סמים או אלכוהול סירוב לבדיקת דם לאיתור אלכוהול כל אלו עבירות מהירות מופרזת יחד עם שכרות ותאונה, מקרים חוזרים של נהיגה בשכרות שלישית, ואף יותר מכך.  תיקי שכרות מורכבים, בשילוב של נהיגה בזמן פסילה ו/או נהיגה עם שילוב של שכרות הנהיגה שלו, תיקים אלו בהגדרתם תיקי “תילתן”. תיקים חמורים ביותר בהם המדינה מבקשת מאסר בפועל. 

    צור קשר לכל שאלה אנו כאן כדי לסייע



    נתפסתם נוהגים בשכרות? מה עושים ואיך יוצאים מזה ? – עורך דין נהיגה בשכרות.

    driving ge556e9aed 640

    נהיגה בקלות ראש (דוח,עונש,קנס) מה עושים

    driving ge556e9aed 640

    איך לבטל דוח עקיפה מימין (עקיפה מסוכנת)

    driving ge556e9aed 640

    הסבת דוח משטרה / הסבת דוח תנועה כולל דוגמה, תצהיר וטופס מובנה

    driving ge556e9aed 640

    בקשה לביטול דוח תנועה כולל דוגמה והסבר על עילות -ביטול דוח

    driving ge556e9aed 640

    עונש מקסימלי על מהירות מופרזת לכל נהג (צעיר,ותיק חדש)

    driving ge556e9aed 640

    ערעור על דוח משטרה

    driving ge556e9aed 640

    כיצד לבטל דו”ח/קנס – תמרור עצור או שלט עצור הכולל נקודות

    driving ge556e9aed 640

    איך לבטל קנס/דוח על טלפון (שימוש בטלפון בזמן נהיגה) נייד בזמן נהיגה עורך דין תעבורה

    driving ge556e9aed 640

    מה העונש על נהיגה ללא מלווה ?

    driving ge556e9aed 640

    רמזור אדום | מצלמת רמזור אדום

    driving ge556e9aed 640

    איך לבדוק אם יש לי דוחות תנועה – לא לשלם!

    driving ge556e9aed 640

    כתב אישום תאונת דרכים

    driving ge556e9aed 640

    נהיגה ללא רישיון נהיגה

    driving ge556e9aed 640

    ביטול דוח מהירות מופרזת | קנס על מהירות 2023

    driving ge556e9aed 640

    המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

    driving ge556e9aed 640
    bd 28 min

    תאונות דרכים

    bd 28 4

    תאונות דרכים

    ⚖ עדכון תקנות התעבורה 2024

    עורך דין תעבורה חיים אליה באולפן YNET על מצלמות המהירות

    ⚖ מעט מההצלחות שלנו

    משרד עורכי דין תעבורה מתמחה בתחומים הבאים

    עורכי דין לדיני תעבורה - חיים אליה ושות' ביקורות

    עורכי דין דיני תעבורהנהיגה בשכרות, סירוב להיבדק, עקיפה מימין עקיפה כשהדרך לא פנויה. עקיפה בראות לקויה או כששדה הראייה חסום או מוגבל. עקיפה לפני מעבר חציה. להולכי רגל המסומן על פני הכביש/דרך על-ידי תמרור המציין תן זכות קדימה להולכי, עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף, עקיפה מסוכנת תוך חציית קו הפרדה רצוף, עקיפה מסוכנת בדרך לא פנויה תוך חציית קו הפרדה רצוף. עקיפת רכב עוקף באמצעות רכב או אופנוע עקיפת רכב עוקף ע”י אוטובוס למעט אוטובוס זעיר, רכב מסחרי או רכב. שלילת רישיון נהיגה קבלת רישיון נהיגה לכל הדרגות וטיפול יסודי במרב”ד, עוד תעבורה ייצוג בהליכי שימוע מול קצין משטרה לפני החלטה בבקשה לאסור שימוש ברכב. כמו גם, ייצוג וטיפול בהליכי שימוע בפני קצין משטרה בעניין רישיון נהיגה לאוכלוסיות מיוחדות.

    עורך דין תעבורה חיים אליה מתמחה בדיני תעבורה

    אודות עורך דין תעבורה חיים אליה

    אודות :

    עורכי דין לדיני תעבורה – חיים אליה עו”ד תעבורה ומשפט פלילי עו”ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, במהלך ההתמחות התמחה עורך דין אליה במשרד העוסק אף הוא במשפט הפלילי ודיני תעבורה. עו”ד אליה שימש כמעומד לתובע משטרתי באגף התנועה האחראי על כתבי אישום בתיקים מורכבים בנוסף להיותו עורך דין תעבורה גם משמש כבוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים ומתוקף תפקיד זה מכין חוו"ד משפטיות באירועי תאונות דרכים על גורם התאונה ומי אחראי לה וכו'. בדיוק אותו תפקיד של בוחן תנועה במשטרת ישראל אלא שהפעם מצד ההגנה. 

    צוות משרד עורכי דין לתעבורה ומשפט פלילי, בניהול עו”ד אליה. מופיעים בבתי המשפט השונים ברחבי הארץ בתיקים עם חשיבות ציבורית גבוהה, כדוגמת תיקי א- 3, תיקי שכרות, סירוב להיבדק בדיקת סמים או אלכוה', תאונות דרכים קשות, תאונות פח, שחרור תפוס, תיקי ממל”ז או דבורה, עיקרם מהירות מופרזת. תיקים הקשורים ושייכים למכון הרפואי בשל חוסר התאמה אישיותית או רפואית לנהיגה בטוחה ועוד.

    למשרד עורכי דין לתעבורה הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, עוד תעבורה מומלץ, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, וטלי שמש עורכת דין תעבורה, העוסק בתחום התעבורה ומשפט פלילי הוא כבעליו וכמייסד משרד זה. כיום המשרד מונה עוד מספר עורכי דין (עוד לתעבורה גלעד משאט, עו ד לתעבורה יובל גיאת, עו"ד דיני תעבורה בדי אמיר) במחלקות שונות ובענפי משפט שונים כגון תכנון ובניה ומשפט צבאי על כל רבדיו וענפיו. עורך דין תעבורה התייעצות עורך דין תעבורה במרכז, עורכי דין תעבורה מובילים.

    1 2 768x644 3

    איך לבטל קנס טלפון 

    עורך דין תעבורה על השימוש בנייד בזמן נהיגה אסור או מותר ? כאן אענה כך : אם לצורך שימוש הרכב מותר ובלבד שלא להחזיקו בשתי ידיים. ראשית נבהיר כי לאחוז במכשיר סלולרי (טלפון נייד)

    hammer 802301 640

    דוגמא להמרת דו”ח תנועה

    עורך דין תעבורה מסביר כיצד להמיר דוח הכולל בין היתר גם דוגמא להמרת דו”ח תנועה באזהרה, לחילופין, המרת קנס תנועה לאזהרה, במספר שלבים פשוטים 

    12 2 768x644 1 1

    מה הן עקיפות אסורות?

    עורך דין תעבורה על עקיפה אסורה, עקיפה בדרך לא פנויה, עקיפה כששדה הראיה חסום או מוגבל, עקיפה בקו לבן, כל הנ”ל נקראים עקיפות אסורות ולהם עונשים שונים 

    10567362 3x2 340x227 1

    כיצד לבטל דוח ממל”ז ?

    עורך דין תעבורה כיתד לבטל דוח – אסביר בקצרה כיצד ניתן לבטל דוחות מהירות מופרזת הניתנת באמצעות מצלמות עמוד (א/3) ממל”ז ודבורה.
    (עוד דיני תעבורה על אקדח לייזר או מצלמות עמוד ישנות)

    עורכי דין דיני תעבורה – הצלחות בדיני תעבורה :

    זיכוי-מהירות מופרזת, מחיקת נקודות תעבורה

    עורך דין תעבורה חיים אליה על זיכוי מהירות מופרזת

    המקרה: נהיגה במהירות מופרזת/ נסיעה במהירות מופרזת של 190 קמ"ש, בכביש של 80 קמ"ש, בית המשפט מקבל את טיעוני עו"ד חיים אליה ומורה על זיכוי הנאשם מעבירת מהירות מופרזת. לנאשם עבר מכביד, בין היתר תאונת דרכים, , ונהיגה בזמן פסילה מספר פעמים. יודגש כי התביעה בקשה מאסר ממושך נוכח עברו של הנאשם.עורך דין לדיני תעבורה לקריאת גזר הדין

    עו ד לענייני תעבורה – מצלמות מהירות א-3

    עורך דין תעבורה חיים אליה על מצלמות א 3

    המקרה: מצלמות א- 3 בית המשפט מבטל דוחות א- 3 ! בכפוף לקנס כספי של 250 ש"ח במקום 1,500 ש"ח ללא ניקוד יצוין כי במקרה זה ביקשה המדינה אף לפסול בפסילה מנהלית את הנהג ואף לתפוס את רכבו ( איסור שימוש ברכב) למשך 30 ימים נוכח חומרת העבירה ( מדובר על מהירות שבסופה נגרמה תאונת דרכים).

    עו"ד לתעבורה תאונת דרכים

    עורך דין תעבורה חיים אליה על תאונות דרכים

    המקרה: כתב אישום -תאונת דרכים עם חבלות של ממש, בארובת העין, ושברים בגולגולת (תמונה של כתב אישום זה נמצא בצד שמאל והגזר דין לכתב אישום זה נמצא בצד ימין ) בייצוגו האישי של עו"ד לתעבורה מסתיים בפסילה של 3 חודשים כשהמינימום 24 חודשים, בית המשפט מורה על קבלת ההסדר למרות העונש הקל שבו. מעבר לכך בבית המשפט אף התייצב קורבן העבירה תוך שנחקר בחקירה נגדית הציג מסמכים המראים על פגיעה בו והתנגד לגזר הדין לקריאת גזר הדין

    עוד לתעבורה- מהירות לנהג צעיר

    2019 02 15 1553 1 150x150 1

    המקרה: מהירות מופרזת לנהג צעיר, מהירות של 160 קמ"ש תיק עם נקודות וחזרה בפעם נוספת לטסט ותיאוריה. לאור כשליים בעבודת הבוחן וקצין המשטרה. בית המשפט ממליץ לסיים את ההליך בקנס ללא ניקוד וללא פסילה אפילו לא של יום אחד נוכח כשלים ראיתיים אשר נמצאו בעבודת השוטר קצין משטרה ואף בוחן התנועה .


    הצלחות במשפט פלילי :

    זיכוי בתיק תקיפת קטין בגן ילדים ע"י הגננת
    בתיק של תקיפת קטין בגן

    המקרה: עפ"י עובדות כתב האישום: הגננת תקפה קטין בן 3.5 שנים, כך, שגררה אותו ונתנה לו שתי בעיטות בישבן תוך כדי אמירות "אידיוט מטומטם" וכו' בית המשפט מקבל את טענות ההגנה מורה על זיכוי הגננת.

    ביטול כתב אישום בסמים
    מלכה ביטול כתב אישום וכתב אישום קובץ פנג

    המקרה: לקוח נתפס עושה שימוש בסם הוגש כתב אישום (תמונה ימנית לחצו לפתיחה) המדינה חזרה בה מכתב אישום בתנאי שלא יתבע (הלקוח) את המדינה להוצאות. (תמונה שמאלית לחצו לפתיחה) תוצאה: המדינה חוזרת מאישום ומבטלת את האישום !

    אי הרשעה לסוחר סמים
    CamScanner 09 10 2020 16.11.09 1536x1121 1

    המקרה – בית המשפט ביטל מקבל את טענות ההגנה מבטל את ההרשעה בסחר בסמים. לא מדובר בסמים לצריכה עצמית אלא בסחר בסמים.

    לקריאת גזר הדין המלא

    עבירת איומים – חזרה מכתב אישום
    כתב אישום עבירת איומים

    המקרה: המדינה הגישה כתב אישום כנגד אדם ולפי הנטען איים על אשתו במהלך סכסוך גרושין. תוצאה: ביטול כתב אישום בתנאי שלא יתבע את המדינה להוצאות.

    חנינה מנשיא המדינה
    חנינה מנשיא המדינה.pdf ו 7 דפים נוספים עו

    במסגרת סכסוך שכנים, הוגש כתב אישום בגין תקיפה, נשיא המדינה מקבל את בקשת החנינה ומבטל את כתב האישום.

    עיכוב הליכים ע"י היועץ המשפטי
    עיכוב הליכים םאנג קובץ פילמבן

    המקרה: במסגרת תקיפת בת זוג היועץ המשפטי לממשלה, מעכב את ההלכים המשפטיים נגד הלקוח, זאת לאחר שתקף את בת זוגו באמצעות סכין מטבח.


    הצלחות בתיקי נהיגה בשכרות זיכויים וביטול תיקים :

    עו"ד תעבורה – נהיגה בשכרות בפעם השלישית – תיק בוטל !
    CamScanner 09 10 2020 16.54.36 1536x1226 1

    המקרה: ביטול כתב אישום של נהיגה בשכרות בפעם השלישית וזאת בשל כשלים ראייתים בעבודת השוטרים בשטח, בניגוד להנחיות המשטרה.

    תוצאה: בית המשפט מקבל את טענת הסנגור(עורך דין תעבורה) אחד לאחד ומורה על ביטול כתב האישום בהסכמה למי שבעברו הורשע כבר פעמיים באותה עבירה של נהיגה בשכרות.

    עורך דין לענייני תעבורה – נהיגה בשכרות מסוג סירוב להיבדק – זיכוי במחוזי.
    עורך דין תעבורה הכי טוב בארץ

    המקרה: נהיגה בשכרות מכוח סירוב (לחצו על התמונה, ולאחר שתיפתח, בצד מין מדובר בכתב אישום בית המשפט מורה על זיכוי הנאשם כי לא הבין את המשמעות המשפטית של הסירוב – צוות המשרד לא אמר נואש וערער על החלטת ביהמ"ש השלום למחוזי.

    תוצאה במחוזי: בית המשפט המחוזי מבטל אף את הסעיף הנ"ל ומזכה את הנאשם לחלוטין, וזאת כי בית משפט השלום הרשיע בעבירה אחרת. כלומר המלחמה כאן הייתה עד המחוזי. לקריאת פסק הדין במלואו

    עוד תעבורה – נהיגה תחת השפעת סמים ונהיגה בשכרות כמות של 845 מק"ג מסתיים בחזרה – וזיכוי.
    עורך דין תעבורה ביטול אישום שכרות

    המקרה: נהיגה בשכרות בכמות של 845 (זה שווה ערך לבקבוק וודקה ללא תוספת משקה מעורבב)

    תוצאה: המדינה מקבל את טענת הסנגור(עורך דין תנעה) לאור כשליים ראיתיים וחוזרת מאישום ללא כל הכרעה בתנאי שהלקוח לא יתבע את המדינה להוצאות בשל מימון הגנתו במשפט!

    עוד לענייני תעבורה – איסור שימוש ברכב בעבירת שכרות – מתבטלת

    פסילה מהלית בשכרות נהג חדש 1.pdf ו 2 דפים נאירנה קובץ פנג

    המקרה: ביטול איסור שימוש ל- 30 ימים בעבירה של נהיגה בשכרות – נהג חדש אשר נתפס נוהג ברכב רכבו נאסר ע"י קצין המשטרה לתקופה של 30 ימים. תוצאה: בית המשפט מקבל את טענת הסנגור עו"ד חיים אליה ומורה על שחרור הרכב.

    עורכי דין לתעבורה – איסור שימוש ברכב בעבירת שכרות נהג חדש – מתבטלת.

    ביטול איסור שימוש ברכב למרות שהרכב על שם הנ

    המקרה: שכרות נהג חדש, כמות של 385 מיקרוגרם אויר נשוף לליטר, הרכב רשום על שם הנהג ולא על שם אביו. אולם, בית המשפט קיבל את טענת הסנגור עו"ד חיים אליה ומורה על ביטול איסור שימוש ברכב למרות שהרכב רשום על שם הנהג וזאת בשל מסמכי הלוואה אשר הוצגו בדיון מהם ניתן ללמוד שהרכב נרשם על הבן ומשמש את האב כמו – בעסקת ליסינג תפעולי הרכב. ולכן מורה על ביטול איסור שימוש והשבת הרכב. קישורים שימושיים – משרד עורך דין תעבורה מומלץ, משרד עורך דין תעבורה מומלץ, עו ד תעבורה מומלץ.

    קרא ביקורות עלינו

    לאחר שנקלעתי למצב בעייתי מאוד מבחינת צבירת נק׳ (36), מיד הבנתי שאני צריך לפנות לעו״ד הנכון שיעזור לי להיחלץ מכל הברוך הזה.לאחר שביצעתי מחקר מעמיק ברשת ולאחר שקיימתי כמה שיחות עם עורכי דין המתמחים בתעבורה, חיים אליה מיד שבה את ליבי. מיד הבנתי שהוא הבנאדם הנכון ביותר למשימה ומיד התחלנו בתהליך שהיה מהיר, שירותי, כולל הסבר מפורט והמון תעוזה מצידו.אני כותב את הביקורת הזו עכשיו אחרי שטיפלנו בכל מה שהיה צריך בצורה החלקה ביותר.ממליץ בחום לפנות לחיים ומשם להרגיש בנוח שיש מי שמטפל בכם
    רועי חן
    רועי חן
    1696922454
    אין עליו!באתי עם דו"ח ובתחושה שמה הסיכוי לביטול?הייתי בטוחה שלפחות אשלם את הסכום של הדו"ח יוותרו לי על הניקוד ובזכותם התוצאות היו שונות!וואו אין יותר מרוצה ממני מהשירות שלהם,שווה כל שקל שנותנים להם על מנת לקבל את התוצאות הכי טובות שאפשר!תודה עליכם,אין ספק שזכיתי בכם ואמליץ עליכם🙏
    העורך דין הכי טוב שיש בארץ ואני מאוד אוהב אותו מכמה סיבות דבר ראשון יש לו שירות הכי מהיר וטוב שיש דבר שני עורך דין עם לב ענק ואכפתיות ועזרה כמה שאפשר באמת אין למצוא עורך דין כזה 1 למליון ואני מאוד מעריך שנפגשנו ויצא לי להעזר בך כל הטוב לב שלך נתת לי והקשבת וכל פעם שהיה לי בעייה גם אם לא קשור אליו ידע איך לעזור למי לשלוח והכל באמת מאוד מעריך אותו ומקווה לשמור על קשר טוב שנוכל להעזר בך שוב ותצליח שיהיה לך שפע של פרנסה והצלחות ובריאות ועושר ואושר מגיע לך שאלוהים יחזיר לך כפליים ויעמוד לצידך כל הדרך והצלחה והכל אין מילים לתאר אותך אתה נדיר ומיוחד תמשיך בעשייה שלך ותצליח מאוד שמח שהכרתי אחד כמוך שנותן הרגשה של גב ועזרה מכל המובנים
    טוב אז מדובר באדם זהב תוצאות מטורפותתתת!!! עם המחירים הכי טובים בשוק אין דברים כאלה עליו נאמר מדבר מעט ועושה הרבה
    TEHILA COHEN
    TEHILA COHEN
    1695294286
    עורך דין מצויין , ענה לנו ועזר באופן מיידי עוד לפני ששכרנו את שירותו . הגיע לבית משפט ועשה הכל כדי לעזור ולהביא לתוצאה הטובה ביותר .ֶ
    js_loader

    למעלה מ – 287 ביקורות מלקוחות – ראה מה הם חושבים עלינו (כל ההמלצות ב-5 כוכבים)