חשוד שייבא סמים (קוקאין) מחו”ל נעצר ושוחרר.

עודכן לאחרונה ב אוגוסט 18, 2021 ע"י חיים אליה

בהמשך לייעוץ לפני חקירה מאתמול….(מחדלים = שחרור)
לאחר שהסברתי לחשוד את זכויותיו וכיצד עליו להתנהג בחקירה מול חוקרים מנוסים, לאור גרסתו של החשוד, התגלו מחדלים בין היתר, רשויות החוק לא קיבלו צו חיפוש בר תוקף, מה שהקהה באופן ממשי את עילת המסוכנות והשיבוש בתיק. וכן, אי בדיקת גרסתו של החשוד עד תום. לפיכך, בית המשפט קיבל גרסת ההגנה בשילוב של המחדלים עליהם הצבעתי במעמד הדיון – הורה על שחרורו.
אציין כי המחוקק בעבירות של ייבוא וייצוא סמים( קוקאין ) בכמויות אלה, מציב חזקת מסוכנות סטטוטורית כאשר לא בנקל יורה בית המשפט על שחרור החשוד לוודאי לא בשלב זה של המעצר.

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, במהלך ההתמחות התמחה עורך דין אליה במשרד העוסק אף הוא במשפט הפלילי ודיני תעבורה. למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, העוסק בתחום התעבורה ומשפט פלילי הוא כבעליו וכמי שייסד משרד זה. כיום המשרד מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות- אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע