עורכי דין פליליים במרכז

עודכן לאחרונה ב מאי 12, 2021 ע"י חיים אליה

חיפוש עורכי דין פליליים במרכז הינה מלאכה לא פשוטה כלל ועיקר. וחיפוש אחר עורך דין פלילי במרכז – בפרט, לא רק קשה אלא אף מלחיצה. 

הסיבות לחיפוש אחר עורכי דין פליליים במרכז ? 

לא אחת במצב בו, מי מבני משפחתך הגיע לתחנת משטרה כדי להיחקר על עבירה שלא היה צד לה ו/או על פניו, לא הייתה לו כל זיקה ונגיעה לאירוע המחשיד, כאשר לפתע אותו אדם, מוצא עצמו נחקר בתחנת המשטרה ובמקום למסור הודעה, נחקר תחת אזהרה.
כבר יאמר כי מצב זה, קורה חדשות לבקרים, וזאת משום שהחשוד, פוחד מפערי הכוחות אשר נמצאים בינו לבין המשטרה וכך במו ידיו, עלול להודות גם במה שלא עשה מתוך לחץ או מתוך תסכול, ואי הבנה לנשאל על ידו.  לא אחת אני נתקל במצבים, בהם אנשים נורמטיבים מצאו עצמם תחת חקירת משטרה, בגלל סכסוך שכנים או חשד לעבירות אלימות במשפחה כדוגמת, תקיפת קטינים, או תקיפת בת זוג, התחום הפלילי אינו שמור רק לעבריינים.

דין

הדוגמא הבאה תבאר את האמור, נניח שיוסי נשוי לרונית, רונית הגיעה בסביבות השעה עשר בלילה לביתה בהרצלייה, יוסי ורונית החלו להתווכח סביב שעת הגעתה של רונית. כתוצאה מהוויכוח, אחד השכנים התקשר למשטרה ודיווח על אלימות, והרי לנו חקירת משטרה בעבירת אלימות במשפחה (אלמ”ב).  בין לבין, הגיע עורך דין פלילי מהרצליה למתן ייעוץ משפטי לפני חקירה.

דוגמא נוספת- ליוסי ורונית שני בנים האחד רון, והשני אמיר, רון בן 14 שנים. במשך שבועיים עת צפה בטלוויזיה, נחשף לסרטים בעלי תוכן אלימות ואף אלימות קשה. את אותם תנועות אלימות אשר שאב מהטלוויזיה ניסה מספר פעמים על אחיו אמיר בן 11. אמיר יומיים לאחר מכן, הגיע לבית הספר אשר נמצא בפתח תקוה ולכשנשאל מדוע יש עליו סימנים כחולים לא ענה מתוך פחד להפליל את אחיו.
בתגובה לכך, יועצת בית הספר פנתה למשטרת פתח תקוה, כיון שעליה יש חובת דיווח והרי לנו חקירה נוספת, בגין עבירות אלימות במשפחה – לה ייחדנו מספר 2. עורך דין מפתח תקוה הגיע לייעוץ לפני חקירה. שוב, לרוב, אנשים נורמטיבים מסתבכים בעבירות פליליות, עבירות קלות,  יותר מאשר משפחות פשע !

מתי הנחקר הופך לחשוד ?

עת שבו החליט חוקר המשטרה כי הנחקר קשר עצמו לאירוע הנטען, מצב זה לרוב קורה כאשר הנחקר לא מימש את זכותו לייעוץ לפני חקירה  או כאשר ללא כל סיבה אלא עפ”י דעתו של חוקר המשטרה.

להתייעצות ראשונית ללא עלות אל תהססו ליצור קשר בכל שעה 24/7 גם בשעות הקטנות של הלילה.

נייד 0524-42-42-21, משרד 077-530-9587.

עו”ד חיים אליה עורך דין פלילי רחוב שנקר 4 קומה 1 הרצליה פיתוח.

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע