עו"ד פלילי בתל אביב

עודכן לאחרונה ב מאי 12, 2021 ע"י חיים אליה

האם כל עו”ד יכול לייצג בתחום הפלילי ?

בכדי ליהנות מכל אותם היתרונות הטמונים בשירותיו של עו”ד פלילי בתל אביב, עו”ד פלילי בצפון  או בכל מקום אחר בארץ, קיימת חשיבות גבוהה ליצור קשר באופן מיידי עם עו”ד, מאחר  – וישנן השלכות לכל דברי החשוד ו/או פעולות אשר עובר החשוד במסגרת חקירת משטרה החל מהשלבים התחלתיים. כך, לדוגמה, עו”ד פלילי יכול לעמוד על זכויותיו של החשוד כמו לשמור על זכות השתיקה ולא לומר דבר בחקירת משטרה  ולכן, חשוב שהסנגור כבר יעביר ל-חשוד ייעוץ לפני חקירה. בשלבים הראשונים של התיק.

law education series 2 1467427 300x225 1

תפקידו של עו”ד פלילי בתל אביב 

התפקיד של עו”ד פלילי בתל אביב, עו”ד פלילי בירושלים, עורך דין פלילי בדרום או עורך דין פלילי בצפון דומה במהותו – חשוב שכל אדם אשר מואשם בפלילים, יבחר עורך דין אשר קרוב למקום הימצאותו – מה שיאפשר לעורך הדין להיות זמין עבורו בזמן הקצר ביותר ובמידה ואותו אדם אף נעצר, להגיע במהירות אל בית המעצר. על עורך הדין לראות לנגד עיניו אך ורק את האינטרסים של הלקוח שלו ולעשות כל מה שהוא יכול בכדי להקל את חומרת העונש. עו”ד ילווה את הלקוח שלו, לאורך כל השלבים: החל ממתן ייעוץ לאדם אשר מוזמן לחקירה או נעצר ועד לשלב בו מוגש נגד אותו אדם כתב אישום ויש צורך לייצג אותו בערכאות המשפטיות.

מה הן 2 האפשריות שיש להציע?

חשוב לציין, כי אדם אשר מואשם בביצוע של עבירה פלילית, יגיע בשלב מסוים למצב בו יהיה עליו להחליט בין 2 אפשרויות – הראשונה תהיה להגיע להסדר טיעון מול התביעה – כאשר המטרה של הסנגור או משרד עורכי דין פלילי בתל אביב (ככל שהמשפט יהיה בתל אביב).שהינו מקצועי בתחום, יהיה להגיע להסדר אשר יגזור על מרשו את העונש המינימאלי אותו הוא יכול לקבל על מעשיו (כמובן, שמקרים בהם אותו אדם זכאי או שניתן להוציא אותו זכאי הם שונים).

חשוב לציין שגם אם משרד עורכי דין פלילי יגיע להסדר טיעון, לא תמיד הסדר זה יתקבל ע”י השופט  בבית משפט אשר שומע דיונים פליליים – בית משפט אינו כבול להסדר ולא צד לו. ולכן על צוות משרד עורכי דין פליליים בתל אביב או בכל עיר אחרת בסביבת תל אביב או בארץ, לשכנע את בית המשפט לקבל את ההסדר וככל שיהיה יותר קל על עורך דין פלילי לשכנע את בית המשפט לקבלו עד כדי הגשת מוצגים מתיק ההגנה. כך לדוגמה, בכתב האישום מופיע שפלוני ביצע עבירת גניבה ולא מפורט מה הגניבה, ולא מפורט אם הרכוש הוחזר לבעליו החוקיים.  אזי השופט לא יודע מה קרה, ולמה, ולכן אם בטיעונים לעונש ישכנע הסנגור את ביהמ”ש כי הגניבה היתה בקיוסק בתל אביב מספר מצומצם של מוצרי הגיינה ואוכל והרכוש חזר לבעליו אזי תיק כזה יכול להיגמר גם רק בקנס וללא הרשעה. האפשרות השנייה היא כמובן לגשת למשפט, לגייס עדים, ראיות וחומרים אשר ייעודם כאמור, להוציא את הלקוח זכאי או להפחית בחומרת העונש.

איך לבחור סנגור פלילי בתל אביב ממשרד עורכי דין פליליים מובילים !

אם אתם תרים אחר עו”ד פלילי בתל אביב, עו”ד פלילי בירושלים, עורך דין פלילי בדרום, עורך דין פלילי בצפון או עו”ד פלילי בכל אזור אחר בארץ, ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר בעבורכם.

ראשית, כאמור חשוב לבחור עורך דין אשר נמצא קרוב לאזור מגורכם או לאזור בו נעצרתם – פרמטר זה ישפיע על הזמינות שלו, ועל האפשרות שלו להגיע אליכם בזמן הקצר ביותר.

מעבר לכך, חשוב לבחור באותו סנגור פלילי בתל אביב מקצועי ובעל מוניטין, שהנו מנוסה באופן פרטני, בתחום הספציפי בו אתם מואשמים – תחום הפליליים הינו תחום רחב במיוחד.

מומלץ כאמור, לבחור את עורך הדין בצורה מוקפדת ומושכלת – חשוב לזכור שהבחירה הזאת, יכולה להשפיע בצורה מהותית על המשך החיים ועל העונש אותו אתם עתידים לקבל.

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע