רמזור אדום | מצלמת רמזור אדום

עודכן לאחרונה ב נובמבר 29, 2023 ע"י חיים אליה

עבירת רמזור אדום או נסיעה באור אדום, הינה אחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר. אולם, עבירה זו נעברת בקרב נהגים ולא אחת. בעמוד זה, אפרוס לפניכם את המידע והחוקים הקשורים ב-עבירת רמזור אדום המצולמת ע”י מצלמת רמזור, עבירה ראשונה רמזור אדום, רמזור אדום-נקודות? אי ציות לרמזור אדום, הזמנה לדין כאשר הנהג עובר באור אדום לפני קו עצירה, אור אדום מעל 5 שניות או פחות מ 5 שניות, חצית צומת באור אדום, זימון לבית המשפט על רמזור אדום, ביטול 10 נקודות רמזור אדום, משרד הרישוי (ביטול דוח רמזור אדום). קנס אור אדום 4000 ש"ח, אפרט על עבירה באמצעות חציית כביש ברמזור אדום, קורקינט חשמלי ו-כלי רכב באור אדום, אור אדום קנס ועוד.

כמו גם על עבירות תנועה הקשורות בקשר ישיר לעבירה ובסיום אענה על השאלה תוך כמה זמן מקבלים דוח מצלמת רמזור? מצלמת רמזור אדום מתי מצלמת ? מה אפשר לעשות כדי לבטל דוח רמזור אדום.

רמזור אדום כל המידע עו"ד תעבורה

תוכן העמוד – בעמוד זה נדבר על :

עבירה ראשונה רמזור אדום ?

עבירה ראשונה של רמזור אדום בישראל עלולה להביא לקנס כספי, הוספת נקודות לרישיון הנהיגה, ואף פסילה מותנית של הרישיון. בהתאם לחוקי התעבורה, נהג שנתפס עובר על רמזור אדום לראשונה יקבל דוח, שיכול לכלול את העונשים הבאים במדיה ומשלמים את הדוח ולא פונים לייצוג עי עורך דין :

קנס כספי, בסכום כולל של 1500 ש"ח או זימון לדין במידה זימון לדין יהיה רק אם נהג רכב עבר למעלה מחמש שניות אז הקנס יהיה כבר בסדר גודל של 6000 ש"ח או אם מדובר ברכב חברה. בשני המקרים ניתן לבטל את הקנס או הנקודות.

נקודות : עבירה זו לה יש נקודות רמזור אדום ברישיון הנהיגה של הנהג. כמות הנקודות תלויה בחומרת העבירה ובהצטברותן עלולה להוביל לפסילת הרישיון ראה איך לבטל או למחוק נקודות תעבורה.

פסילה מותנית: במקרים מסוימים, בייחוד אם הנהג נתפס כשהוא עובר על רמזור אדום במהירות גבוהה או יצר מצב סיכון, הוא עלול לקבל פסילה מותנית של הרישיון.

למרות שמדובר בעבירה ראשונה רמזור אדום, יש לקחת בחשבון את הסיכון הרב שעבירה כזו מהווה לבטיחות הציבור. במקרה של עבירה זו, יש להתייחס ברצינות ולהבין את המסר שהחוק מנסה להעביר לגבי חומרת העבירה והצורך לשמור על כללי התנועה ובטיחות הנהיגה.

רשימת מצלמות רמזור אדום

תכנית א-3 הינה תכנית אכיפה אלקטרונית אוטומטית לאכיפת עבירות של נהיגה במהירות ומעבר באור אדו'. ייעוד של תכנית זו היא צמצום מס’ תאונות הדרכים בישראל וכן במספר הנפגעים וההרוגים. מערכת א-3, מורכבת למעשה ממערך מצלמות דיגיטליות אשר מותקנות ברוב כבישי וצמתי הארץ.

התצלום יועבר אוטומטית למרכז השליטה והבקרה ולאחר מכן, הוא אף יעבור בקרה אנושית באמצעות שוטר ולאחר אישורו, יופק הדו”ח. את רשימת מצלמות רמזור אדו', ניתן למצוא באתר משטרת ישראל.

ביטול דוח רמזור אדום – קנס אור אדום

ככל ונתפסת, ביטול דוח אדום/ קנס אור אדום – ייעשה באמצעות מספר טענות הגנה הנקראים כשלים בראיות.

הראשונה : במידה והרמזור לא הוצב כדין, כך שנטל ההוכחה יהיה על התביעה, ואם לא ניתן להוכיח אם הרמזור הועמד כדין בשל מסמכים שלא נמצאו לגבי אותו הרמזור מהיום שבו הוצב ולכן, כתב האישום במקרה זה עשוי להתבטל.

אפשרות שנייה, אם שוטר החוצה ברכבו את הצומת ובמקביל הבחין ב-רכב אחר אשר מגיע מכוון אחר ונכנס לצומת, במקרה כזה לא ניתן יהיה להוכיח מעל לכל ספק שהנהג לא ציית לאור אדום. עוד אופציה לביטול דוח על אי ציות לרמזור א.

למשל אם הנהג נתפס באמצעות מצלמה כאשר לוחית הרישוי של רכבו אינה ברורה בצילום, עוד אופציה לביטול היא טענה כי האור היה כתום.

אפשרות שלישית ל- ביטול דוח רמזור, השוטר לא עמד בצורה נכונה אל מול העבירה אך החליט שהוא רושם דוח על עבירה זו.

אפשרות רביעית – עדים שלא נרשמו בדוח אשר ניתן עי השוטר והם ראו ושמעו.

אך, כאן יוער לכל הטענות הללו יש להוכיח במסגרת דיון הוכחות וחקירת עדים בביהמ”ש.

לסיכום קצר בנקודה זו ביטול דוח אור אדום – אין להגיע לבית משפט ואין דיי בטענות אלו ע"מ לבטל את הדוח.
שכן, ייצוג עצמי בבית משפט יכול להביא לידי הוצאות מיותרות עם קנס לא פחות מ5000 שח למי שטוען טענה בעלמא ללא כל הוכחה כתובה וגם נקודות וגם פסילה בפועל מינימום שלושה חודשים ותנאי.

מצלמת רמזור אדום | אי ציות לרמזור אדום

ישנם צמתים, אשר בהם מוצבות מצלמות, אלה מתעדות את כלי הרכב העוברים ברמזור אדום. מצלמות אלה אף פועלות לאחר כשנייה שהרמזור התחלף לאדום. המצלמות מצלמות תמונה לאחר שהרכב נמצא על קו העצירה והתמונה השנייה, היא כאשר הרכב כבר עבר את הצומת. (נהיגה באור אדום) יש לדעת, כי המצלמות אשר מוצבות בצמתים משמשות לתיעוד עבירות מהירות. וייתכן, כי הנהג לא נתפס בשל מעבר ב-רמזור אדום אבל כן תועד, כאשר עבר את המהירות המותרת.

קנס רמזור אדום מצלמה

דוח על מעבר באדום ? כמה ואיך ? ב-עבירת אי ציות לרמזור אדום, משטרת ישראל, מסתייעת במצלמות הנמצאות בצמוד לרמזורים רבים בכל הארץ, על מנת לתפוס נהגים אשר עוברים ברמזור אדום. המצלמות פועלות באמצעות דריכה על פס הברזל המותקן בכביש. אם הרכב עובר על הפס באור אדום המצלמה תתעד אותו באמצעות הנהג שכן, האור שעבר הנהג מפעיל צילום ופלאש.

מה העונש על רמזור אדום | רמזור אדום עונש ? – והאם ניתן להקל?

ביטול דוח אור אדום, ביטול דוח רמזור אדום – כאן התקנה מבדילה בין 2 דוחות רמזור אדום, האחד למעלה מחמש שניות והשני הוא פחות מחמש שניות, כאשר נהג עובר ברמזור אדום, הוא מהווה סיכון לעוברי דרך אחרים.

עבירה זו, קבועה בתקנה 22{א} לתקנות התעבורה העונש הינו 10 נקודות לחובתו של הנהג וכן קנס כספי בסך של 1500 ₪.

כאן עו"ד יכול לסייע ואף לצמצם באופן ניכר את הקנס לוודאי את הניקוד. במקרה למטה, דובר על נהג חדש שעבר עברה של אור אדום בוטלו הנקודות ואף הקנס הצטמצם.

מה העונש על רמזור אדום ?
נהג חדש ביטול 10 נקודות אי ציות לאור אדום קנס

כמה זה דו”ח על רמזור אדום ? – אור אדום קנס ?

במידה ומדובר באור אדום שהוא למעלה מחמש שניות אזי המדינה מזמינה לדין דהיינו, כתב אישום וזימון לדין עבירה שללא ייצוג עם עו"ד מנוסה היא מינימום 3 חודשים של פסילה קנס ותנאי. לבית משפט אין אפשרות ליתן פחות מדובר בעבירת תוספת. יש אפשרות להידרש ל-ביטול דוח רמזור אדום וזאת בעזרת כשלים בראיות (פרטים בהמשך).

אך אם מדובר בעבירה של רמזור פחות מחמש שניות אור אדום קנס ? נכון להיום לאדם פרטי (לא חברה) קנס על אור אדום עומד על 1,500 ש"ח ו-10 נקודות. חברה 6000 ש"ח ובפעם השניה אם רכב ברה עבר עבירה זו אז 12,000 ש"ח קנס,

כמו גם ב-עבירת רמזור יש מקרים בהם מבקשים פסילה מנהלית בכפוף לשימוע בפני קצין תנועה.

מה לגבי רמזור אדום ו-נקודות משרד הרישוי ? (רמזור אדום נקודות)?

רמזור אדום נקודות ? בשל חומרת העבירה, נסיעה ברמזור אד' מהווה סכנה, ביהמ”ש לתעבורה רואה בעבירה זו כאחת מהחמורות ביותר. זו הסיבה כי הנהג שנתפס על ביצוע עבירה זו, יזקפו לחובתו 10 נקודות וקנס כספי על סך של 1500 ₪. כמו כן, בכל הקשור לעבירות תעבורה שיש בהן ניקוד לחובת הנהג, ניתן למצוא פרטים ומספר נקודות לגבי כל עבירה שבוצעה באתר הממשלה נקודות משרד הרישוי.

אך, יחד עם זאת את העבירה של רמזור א. ניתן להמיר לעבירה שאין בצידה נקודות משרד הרישוי, באמצעות ייצוג נכון בבית משפט לתעבורה.

זימון לבית משפט על רמזור אדום | עבירת תנועה רמזור אדום

עבירה של חציית צומת מרומזר באור אדום הנקראת גם עבירת תנועה רמזור אדום – אינה כרוכה בהזמנה לביהמ”ש לתעבורה, אלא אם כן, מדובר על גרימת תאונה או פגיעה בבני אדם וברכוש. נהג אשר חצה צומת יקבל דוח מצלמה רמזור אדום, אשר יתועד באמצעות מצלמה, יקבל קנס של 1500 ₪ ו 10 נקודות, (אור אדום נקודות) על פי שיטת הניקוד של משרד התחבורה. אולם, לאחרונה חלה החמרה רבה בדוחות אלה וכיום החלו אף להזמין למשפט.

ענישה בבית המשפט ללא טענה נכונה עלולה להסתיים בפסילה בפועל ופסילה על תנאי קנס והתחייבות להימנע מעבירה. ולכן, במידה ועברת עבירת תנועה רמזור א. המהווה עבירה נפוצה, אך מצד שני גם התוצאות על עבירה זו עשויות להיות בלתי הפיכות. ולכן ככל ואין תאונת דרכים או במקרה שאין נפגעים ניתן לסיים בקנס בלבד.

אך אם מדובר במקרה שבו נגרמה תאונת דרכים, העונש בגין עבירה זו, יהיה חמור יותר. במידה ולא ביצעת אתה את העבירה ניתן להסב דוח משטרה לאחר לפירוט נרחב ראה הסבת דוח משטרה.

רמזור אדום נהג חדש

דוח על רמזור אדום נהג חדש הנהג מסתכן בטסט ותאוריה פעם נוספת. שכן, זוהי עבירה הקשורה לתוספת השלישית. אולם, יש דרך בחוק להימנע מהרשעה באישום של רמזור א-ד-ו-ם נהג חדש במקרה זה יש לפנות אלינו להתייעצות. נהג חדש עבירות תנועה.

מצלמת פניה שמאלה

כאשר נהג ברכב מעוניין לפנות שמאלה, ישנם צמתים אשר יש בהם מצלמת פנייה שמאלה. בזמן שהרכב יעבור את קו העצירה, המצלמה תצלם אותו תמונה אחת וכעבור שנייה המצלמה תצלם עוד תמונה. יש לדעת, כי רוב הדוחות המופקים ממצלמות, הינם דוחות מהירות ורק כ-10% הינם דוחות על נסיעה ברמזור א.

רמזור אדום להולכי רגל – תאונת דרכים.

תאונת דרכים ורמזור אדום – תקנה 22{א} לתקנות התעבורה, קובעת כי גם הולכי רגל מחויבים לציית לתמרור אדום, חוץ מאלה שהוצבו שלא כדין או סומנו ונקבעו שלא כדין. יש לציין, כי מדובר בעבירת תנועה הגוררת קנס משמעותי. וכן, אם הולך רגל מתפרץ לכביש באופן לא בטוח וגורם לרכב הנמצא בסמוך אליו לבלום בפתאומיות, תוך גרימת נזק, ניתן יהיה להאשים את הולך הרגל באחריות לגרימת תאונה ולתבוע ממנו תשלום בגין הנזקים שנגרמו לנהג. יחד עם זאת, אם הולך רגל, סבור כי נעשה לו עוול והוא לא חצה את מעבר החצייה ברמזור א, יוכל להוכיח את טענותיו בביהמ”ש.

טלפון ברמזור אדום – כל המידע הרלוונטי:

האם מותר להחזיק טלפון ברמזור אדום ?

אפשרי אך לא רצוי המדינה לא אוכפת עבירה זו ולכן הדוח שניתן – בר ביטול.  

מה מותר לעשות עם טלפון ברמזור אדום ?

אפשרי החוק לא מדבר על עצירה אל על תנועה והמדינה לא אוכפת ככל ודוח כזה ניתן הוא בר ביטול.

תוך כמה זמן מגיע דוח אור אדום ? 

תוך כמה זמן מגיע דוח מצלמת רמזור ? בניגוד לעבר, התיישנות על עבירת מצלמה הייתה שנה מיום ביצוע העבירה, היום ההתיישנות תחול 4 חודשים מיום ביצוע העבירה. על משטרת ישראל, להמציא לנהג את הדו”ח בדבר ביצוע העבירה בתקופה שלא תעלה על 4 חודשים. ככל שהדו”ח יומצא לנהג מאוחר יותר ניתן יהיה לדרוש למחוק אותו מכוח סעיף 225 א’ לחוק סדר הדין הפלילי {נוסח משולב} תשמ”ב 1982.

תוך כמה זמן מקבלים דוח מצלמת רמזור ?

עד 4 חודשים מיום ביצוע העבירה על המשטרה להעביר את הדוח ככל שלא תעשה כן, יהיה ניתן לבטלו באמצעות טענת התיישנות אשר תוגש לבית המשפט בליווי תצהיר החתום ע"י עורך דין אין לגשת לבית המשפט ללא תצהיר או ללא ייצוג שכן עלולים לקבל גם פסילה של מינימום 3 חודשים ימים.

מצלמת רמזור אדום מתי מצלמת ?

לשאלה : מתי מצלמת רמזור מצלמת ? – מצלמת רמזור א, מצלמת מיד ולאחר כניסה לצומת ברמזור כתום ויציאה ממנו באדום. 

נסיעה ברמזור אדום ניתן לבטל ?

כאמור, עבירה על נסיעה ברמזור אדום הינה עבירה מורכבת וחמורה. וניתן לסיים את התיק בגין עבירה זו ללא פסילה ובוודאי לא 10 נקודות.

יש להוכיח כי הנהג לא ביצע את אותה עבירה, ולכן אם קיבלתם דו”ח, יש לפנות ל-עורך דין תעבורה בהקדם.

ההשלכות של נסיעה ברמזור אדום?
ההשלכות של נסיעה זו הן חמורות: מתאונות דרכים ועד עונשים משפטיים שיכולים לכלול קנסות, נקודות ואפילו מאסר. בנוסף, ישנה השפעה משמעותית על ביטוח הרכב של הנהג.

סיבות שבגינן נוהגים עוברים על עבירה זו,
ניתן לזהות מספר סיבות לנסיעה באדום, כולל לחץ זמן ומהירות. כמו כן, היעדר מודעות או בעיות תשומת לב יכולות לגרום לנהגים לפספס את האותות החיוניים בדרך.

מעבר באור אדום נהג חדש

מה הדין לגבי מעבר באור אדום נהג חדש? עבירה מסוג זה שייכת לתוספת השלישית בפקודת התעבורה ולכן, נהג חדש זה יחויב בטסט ותיאוריה בפעם נוספת ותקופת נהג חדש תהיינה לעוד שנתיים נוספות. מצורף עבירות מהתוספת השלישית בניהם מעבר באור אדום.

עבירת רמזור אדום (נסיעה באור אדום) – איך לבטל דוח משטרה רמזור אדום שתועד ע”י מצלמה ?

נסיעה באדום – איך לבטל ? בודקים אם הדוח נרשם כמו שצריך, בין היתר זמן ביצוע העבירה, ומיקומים של השוטר ושל הנהג בכביש. בדיקה אם צולמה העבירה במצלמת גוף של השוטר אם לאו, ועוד מספר פרמטרים נוספים כגון : עדי ראיה ושעות הרמזורים בטרם התחלפו לאדום.

לאחר מכן, יש לזמן את עורך התע”צ והשוטר לדיון הוכחות ולחקור בחקירה נגדית, יודגש כי העונש על מעבר באור אדום – פסילה של 12 חודשים קנס ותנאי. כמו גם, במידה וביקשתם לחקור את עורך התע”צ על עבירה של מעבר באור אדום יש להפקיד 8,000 ש”ח בקופת בית המשפט להבטחת הוצאות.

מתי מצלמת רמזור מצלמת ?

ב-נסיעה באדום ומיד בכניסה לצומת באור אדום המצלמה מופעלת.

ביצעתי עבירת רמזור אדום – עברתי באור אדום מה אני עושה ?

לסיכום מדובר בעבירה מהתוספת השלישית לתקנות התעבורה. בעבירה זו לבית המשפט אין שיקול דעת אם להעניש בפחות ממה שקבע המחוקק במינימום. דהיינו מאחר ומדובר בעבירת תוספת.

אזי בית המשפט מחויב לתת מינימום בחוק והמינימום בחוק הוא 3 חודשי פסילה, פסילה על תנאי קנס ויכולה להיות גם התחייבות. שכן אם בית משפט לא יעשה כן, המדינה תתנגד ותערער על החלטת השופט ולכן מדובר בעבירה שהיא חמורה. על מנת לטפל בעבירה זו, ישנן מספר דרכים כפי שציינתי לעיל.

אך לא מספיקות הטענות לעיל. כלומר, לא מספיק לבוא ולומר שהשוטר לא עמד ולא ראה אלא צריך להוכיח את הטענה וזה בדיוק מה שעושים בדיון הוכחות בבית משפט.

משכך, השאלה של ייצוג עצמי היא לא נכונה אלא אם כן אותו אדם אשר מייצג עצמו מבין בכל הקשור לדיני ראיות וחקירת עדים.

עוד נקודה חשובה, אם בית משפט יבוא ויאמין לאותו נאשם/ נהג הרי שבית המשפט יצטרך לקבוע מי לא אמר אמת, האם בית משפט יקבע שהשוטר לא אמר אמת? כי אם כן כל הדוחות שאותו שוטר נתן יהיו חסרות תוקף.

כלומר, השוטר לא יוכל יותר לבצע את עבודתו במשטרה ולכן לנהל הוכחות בתיקים כאלה מבלי שיש את הידע והכלים עלול לגרום נזק. בנוסף להוצאות מיותרות ובזבוז זמן יקר לבית המשפט.

כאן המקום להדגיש כי מי שאינו מגיע לבית המשפט עם טענות עובדתיות בית המשפט לא מקבל את גרסתו באופן סופי, ועלול לקבל כפל קנס, יש מקרים בהם בית משפט גם מכפיל את הקנס או משלשו ואף מגביל בהתחייבות של כמה עשרות אלפי שקלים ככל ובית משפט מרשיע בעבירה זו.

מקרה לדוגמא:

על מנת להבהיר כיצד מצלמת אור אדום עובדת.

מעבר ברמזור אדום – נניח רכב א' חצה צומת, אך כאשר הגיע לצומת האט ולא הספיק לחצות את הצומת באופן מלא ולמה? בזמן זה הרמזור התחלף לאדום. אך בפועל הנהג חצה ולא השלים את החציה.

כלומר, הנהג חצה ומיד חזר רוורס לאחור, על מנת להשתלב בנתיב התנועה שעבר, מבלי שהשלים את החצייה. מצב זה יכול להפעיל את המצלמה העומדת ברמזור או את מצלמת צד.

ולכן, יש סיכוי לא מבוטל שהמצלמה תצלם את הנהג והנהג יכול לקבל הביתה הדוח ברירת משפט כפי שהסברתי לעיל מהו ברירת משפט או לחילופין הנהג גם יכול לקבל דוח, הכולל זימון לדין ראו לעיל,

מאחר והפסיקה לא הכריע סופית מה לגבי אותם המצלמות בהקשר של אור אדום אם הן מתאימות או לא ויש לבסס הרשעה.

אזי הנהג יכול להגיע לבית משפט במידה ויטען טיעון זה בית המשפט יכול גם להורות על פסילה של מינימום 3 חודשים, קנס, תנאי ו/או התחייבות.

מקרים כאלו קורים באופן תדיר בבית משפט, כלומר, מטעם המדינה היא זו ששולחת את כתב האישום מסוג זימון לדין בעבירה כזו או ברירת משפט כאשר אם בפחות מחמש שניות.

כאן תפקיד עורך הדין מהותי שכן, עורך הדין מקבל את תיק החקירה ומוצא בעיות בראיות היכולות לבטל את האישום. כלומר לא מספיק לבית המשפט לטעון טענה זו לבד.

אלא בית המשפט אף בוחן אם יהיה ניתן להגיע להרשעה או לא, הסמכות היא לבית משפט. טענה זו לבדה לא מספיקה כדי להגיע לביטול הדוח או למחיקתו או למחיקת הנקודות או ביטול הקנס.

אלא יש עוד מספר טענות שעליהם עורך הדין נשען על מנת להביא לידי ביטול הנקודות או ביטול הפסילה או ביטול הקנס או ביטול כל הדוח כולו, חלק מהטענות הן קשורות לדיני ראיות כדוגמת, אם להעיד את העד שצילם אם להעיד את מי שערך את תעצי"ם (תעודת עובדי ציבור בהקשר של המצלמה או לוותר על עדותם)

אין מספיק להגיע לבית המשפט ולומר שהמצלמה לא צילמה כי חזרתי אחורה, אלא טענה זו, יש להוכיח וזה חלק מתפקידו של עורך הדין.

משרדנו מעניק ייעוץ משפטי ראשוני ללא עלות משרד עורכי דין תעבורה חיים אליה להתייעצות. אל תהסס להתקשר (קרן) משרד 077-530-9587, מקרים דחופים 0524-42-42-21 לנייד של עו”ד חיים אליה.

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע