עורכי דין תעבורה מומלצים / עורך דין תעבורה מומלץ ?

עודכן לאחרונה ב מרץ 15, 2024 ע"י חיים אליה

עורכי דין תעבורה מומלצים/עורך דין תעבורה מומלץ – לא אחת אני נתקל במקרים בהם לקוחות אשר פנו אלי לייצוג, כבר סיימו את התיק אחרי גזר דין ו/או הרשעה ב-כתב אישום במטרה שאייצג בהליך ערעור לערכאה גבוה יותר (בתי המשפט מחוזיים או בית המשפט העליון).

זאת מאחר ולא היו מרוצים מהייצוג הקודם, לחילופין מחומרת העונש אשר הושת על המערער בדמות של מאסר בפועל ו/או עבודות שירות ו/או פסילה ארוכה. אלא שאם התיק היה מתנהל בצורה נכונה לא היו “זוכים” לעונשים דרקונים, וודאי לא כאלה. ולכן, אבקש לחדד כי בחירת עורך דין תעבורה תהיינה עפ”י המלצות. ולמה?

מדוע צריך לבחור עורך דין תעבורה עם המלצות – עו"ד תעבורה מומלץ ?

עורך דין מומלץ או עורך דין תעבורה הכי טוב, הוא כמי שבעברו יש מספר רב של הצלחות כדי להגיע לתואר “עורך דין תעבורה מומלץ” – (עו”ד תעבורה מומלץ), הרי שהוא זכה להצלחות אלו והם למעשה שהכתירו את עורך הדין המקצועי ביותר, בעל ניסיון בתחום דיני התעבורה בתואר עו”ד תעבורה מומלץ שכן אלו הגיעו, ואלו הגיעו ולא בכדי ! לעיונכם ביקורות בגוגל מלקוחות המשרד.

עורך דין תעבורה מומלץ – בהתאם להצלחות !

עורך דין תעבורה עם המלצות או עורך דין תעבורה מומלץ בהתאם להצלחותיו, הדוגמה הבאה תבאר את האמור : נניח עבירה של נהיגה ללא רישיון ביחד עם נהיגה בשכרות – עבירה שלכל הדיעות חמורה, תיק זה יכול להסתיים בזיכוי או לפחות בעונש מופחת מאד. כאשר עו”ד לתעבורה מקצועי ומנוסה עובר על תיק החקירה, ומגלה מספר רב של כשליים מהותיים, בעבודת בוחן תאונת דרכים העלולים לקעקע את אמינותו ואת עבודתו מה שמותיר רושם שלילי על בית המשפט מצד המאשימה.

עורכי דין תעבורה מומלצים עורך דין תעבורה חיים אליה ושות'

עו”ד לענייני תעבורה – כיצד יש לבצע בדיקה ומה לשים לב בבדיקת שכרות או נהיגה תחת השפעת אלכוהול כדי להגיע להסדר עם עונש מופחת.

ראשית, אם יש לך ספק באשר לכמות השתייה בה הנך נמצא עדיף לקחת אוטובוס, מונית או להתקשר לחבר. אם אתה נוהג שיכור, תאבד, במקרה הטוב, את הרישיון.

שנית, זכור להיות מנומס לקציני משטרה לבוחנים ולבודקי הינשוף. שלישית, ציית לקצינים. אחרת תעצר ואתה עלול להיות חשוף לעבירה של הפרעה לשוטר – (טיפ 1).

בנוסף לכך, אין לדבר עם הקצין על דברי חולין כי ברגע יכול קצין המשטרה לצטט אותך ולרשום במזכר פנימי שלאחר מכן יצורף לתיק. ולכן, החקירה לאחר מכן תהיינה חסרת כל משמעות ברגע שמסרת גרסה ! (טיפ 2).

זכור ברגע שאתה נכשל בבדיקת ינשוף אתה מוגדר מבחינה משפטית – כחשוד, ולחשוד יש את האפשרות לשתוק בחקירה או לפחות זכות – ייעוץ לפני חקירה. עד כאן שלב בו נתפסתם ועכשיו תעבור לבדיקת מאפיינים.

עו"ד דיני תעבורה על בדיקת מאפיינים מהי ?

עורך דין דיני תעבורה – בדיקות תיאום ? או בדיקת מאפיינים ? – מדובר באותה בדיקה, המצביעה על מצב השכרות מהשלב שעוכב הנבדק, לאורך כל הדרך, עד לשלב שבו הנבדק משוחרר. 

יודגש כי, ואף מומלץ בחום, לבצע את הבדיקת מאפיינים ולתעדה באמצעות וידאו בנייד (משום מה תמיד השוטרים מציינים דברים אחרים למרות שהנאשם ביצע את הבדיקה כמו שצריך). ולכן, עצת עורכי הדין במשרד היא לבצעה ואף לתעד בוידאו.

תרגילים אשר מבקשים בבדיקת מאפיינים לבצע : ראשית קשה מאוד לבצע כראוי אם אתה תחת השפעת אלכוהול או בשכרות זה באופן כללי. כל שעליך לעשות הוא לעמוד על רגל אחת לזמן קצר, בדיקת אצבע לאף, הליכה בקו ישר. הנה עוד טיפ נוסף (טיפ -3) מידי עורך דין תעבורה מומלץ.

כמו גם, אינך נדרש לעשות בדיקת מאפיינים, ואינך נדרש להסביר לקצין או בוחן או בודק ינשוף מדוע ! שכן עפ"י חוק, רק בדיקת ינשוף (ולא נשיפון) היא חובה. שים לב כי במהלך הבדיקה חשוב מצד המשטרה כי ישמרו עליך בקשר עין רציף במידה ומי מהצדדים בוחנים או מתנדבים או שוטרים לא שמרו עליך, הרי יש ספק סביר העלול להביא לידי בטלות כתב האישום נגדך (וזהו טיפ 4).

ביטול כתב אישום – לעיונכם.

———————————————

כתב אישום עו"ד תעבורה מומלץ ביטול אישום חיים אליה
עו"ד תעבורה מומלץ
עורך דין תעבורה מומלץ חיים אליה ביטול אישום נהיגה בשכרות
עורך דין תעבורה מומלץ חיים אליה ביטול אישום נהיגה בשכרות ללא נקודות

עורכי דין תעבורה מובילים / עורכי דין תעבורה מומלצים – סיכום קצר בעניין האכיפה בשכרות:

עורך דין לענייני תעבורה חיים אליה כל אלו ועוד רבים אחרים יכולים להוות את הבסיס לזיכוי או לפחות להוות את הבסיס להסדר מצוין – טיפים כאלה ואחרים ניתן לקבל על כל עבירת תעבורה תהא אשר תהא עבודת המשטרה לרוב אינה נקייה מכשלים באיסוף הראיות מה שעומד לזכותו של הנאשם.

משרדנו, משרד עורכי דין תעבורה חיים אליה ושות’ – מטפל החל מעבירות קלות: בתאונת דרכים, ללא נפגעים רק נזק וכן עבירות עם נפגעים ונזק חמור, עבירות של נהיגה בפקיעת רישיון, מהירות מופרזת וכיוצא באלה.

עבירות, ללא עבירה נילוות, וכלה בעבירות מורכבות, כגון: תאונת דרכים עם נפגעים או הרוגים ביחד עם נהיגה בשכרות, (תאונת דרכים נהיגה בשכרות ) גרימת מוות ברשלנות או הריגה, לעורך דין תעבורה חיים אליה עוד מספר עורכי דין לתעבורה, עורך דין גלעד משאט ו-עורך דין איל כידור עורכת דין תעבורה זימון שרית. משרדינו נותן שירות וייעוץ בכל עבירות תנועה/ עבירות מתחום דיני תעבורה ואלה הם מקצתם :

מעצרים.

פסילת רישיון ע”י המרב”ד / מכון הארבעה.

נהיגה בשכרות.

קנסות תנועה.

מהירות מופרזת.

נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול.

נהיגה בשלילה

דוגמאות להמרה דו”ח תנועה לאזהרה.

שחרור רכב ממגרש משטרתי בשל נהיגה בשכרות נהיגה במהירות מופרזת .

ביטול דו”ח טלפון נייד בזמן נהיגה  ועוד.

עו"ד תעבורה מומלץ איך יכול לסייע ?

משטרת ישראל מגבירה את האכיפה לנהגים, היות ובשנים האחרונות קורות יותר מדי תאונות דרכים, אם בגלל נהיגה רשלנית, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רישיון וכמובן נהיגה בשכרות שהיא אחת מהעבירות החמורות ביותר בפקודת התעבורה. ישנם מקרים אשר בהם הנהג מקבל פסילה מנהלית מקצין המשטרה לתקופה קצובה של 30 יום או יותר.

מובן שקשה לכולנו להתנהל ללא רישיון נהיגה וכאן, נכנס לתמונה עו"ד תעבורה מומלץ, אשר בהחלט יכול להציל את המצב. 

מצד אחד, פסילה זו שנעשית בידי קצין משטרה לאחר שימוע בפני קצין תנועה, נועדה להרחיק נהגים מסוכנים מהכביש. עורך דין תעבורה הבקיא בתחום מזה שנים, יכול להוכיח כי הנהג אינו מסוכן והוא אף יזוכה מהעבירה שיוחסה לו. במקרים רבים עו"ד לתעבורה, יכול לערער על החלטתו של קצין המשטרה בפני בתי משפט לתעבורה.

נהיגה בפסילה – מה עושים?

אחת מעבירות התעבורה הנפוצות והחמורות בישראל, היא נהיגה בפסילה. על פי תקנה 67 לתקנות התעבורה,, נהיגה בזמן פסילה מוגדרת באופן זה: "מי שנודע לו שנפסל והוא מחזיק ברישיון נהיגה וכל עוד הפסילה תקפה, הוא נוהג ברכב שנהיגתו אסורה בלי רישיון לפי פקודה זו". 

כמו כן יש לדעת, כי העונשים בגין עבירה זו הם חמורים, כאשר העונש עשוי להגיע ל-3 שנות מאסר בפועל או קנס של 100,000 ש"ח או שניהם יחד. במקרה הגרוע נהיגה בזמן פסילה היא בעלת אלמנט פלילי ולכן העונש בגינה הוא חמור.

לציין, כי עו"ד תעבורה מומלץ, יכול לחלץ נהג שנתפס נוהג בזמן פסילה, ולכן פניה מיידית לעו"ד הבקיא בדיני תעבורה, תוכל להציל את המצב ב- בתי המשפט לתעבורה ברחבי בארץ  

הוזמנת לבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים ? – כיצד עו"ד מומלץ יכול לעזור ?

לפעמים חיילים המשתחררים מהצבא בגלל סעיף נפשי, רישיון הנהיגה שלהם ייפסל והם יוזמנו אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים או, כפי שהוא מוכר בשמו השני המרב"ד. במקרים אחרים, ישנה מסוכנות של נהג כלפי המשתמשים בדרך.

ולכן, נהגים רבים נקראים לבדיקה במרב"ד בטרם ינהגו שוב. גם מקרים כגון מחלות כגון אפילפסיה, בעיות בלב ועוד, נהג מוזמן למרבד, על מנת שניתן לבדוק אם הוא מסוגל לנהוג.

במקרים של חשש למסוכנות או חשד לבעיה נפשית, עו"ד תעבורה מומלץ, יכול להגיש ערר, כאשר הוא ינמק את הערעור באמצעות דו"ח של פסיכיאטר מטעם הנהג.

בקשה להישפט על דו"ח תנועה בהמלצת עו"ד לתעבורה

עו"ד תעבורה מומלץ חיים אליה ביטול אישום נהיגה בשכרות

כאשר נהגים מקבלים דוחות תנועה, אם הם ישלמו את הדוחות, משמע שהם הודו בעבירות המיוחסות להם. יש להתייעץ עם עורך דין לתעבורה ולספר לו את השתלשלות הדברים לקבלת הדו"ח, עורך דין המתמחה בדיני תעבורה, יש לבדוק היטב בעקבות איזה עבירת תנועה קיבלתם את הדו"ח ואם ראה לנכון כי יש למלא בקשה להישפט, הוא יוכל לבטל את הדו"ח כאשר ימצא בו פגמים, ובעת ייצוג הנהג הוא אף יבצע חקירה נגדית לשוטר שנתן את הדו"ח.

לאחרונה מהתקשרות עורך דין תעבורה הכי טוב בארץ – ביטול אישום נהיגה בשכרות המדריך המלא – כתבה שפורסמה בוואלה. נהיגה בזמן פסילה בפעם הרביעית ולא נכנס לכלא כתבה שפורסמה בוואלה.

עורכי דין תעבורה מובילים – עורך דין תעבורה המלצות – משרד עורך דין תעבורה מומלץ – אליה חיים ושות' ל-ייצוג משפטי בתיקי תעבורה בכול הארץ. חפשו עורך דין תעבורה מומלץ בתל אביב או עורכי דין תעבורה תל אביב לייצוג בצורה הטובה ביותר בבתי המשפט בכל רחבי הארץ – משרד זה מעניק ייעוץ ראשוני ללא עלות – הן לעורכי הדין והן ללקוחות – לקבלת ייעוץ ללא עלות משרד 077-530-9587 (קרן) | נייד 0524-42-42-21 עורך דין תעבורה חיים אליה עו”ד דיני תעבורה גלעד משאט 054-576-54-56 . ביטול אישום נהיגה בשכרות המדריך המלא – כתבה שפורסמה בוואלה. נהיגה בזמן פסילה פעם רביעית ולא נכנס לכלא כתבה שפורסמה בוואלה.

עורכי דין תעבורה מומלצים – קראו המלצות עלינו 

לחץ כאן

קראו המלצות עלינו 

ראה מה אחרים חיפשו

  • אודות המשרד

    עודכן לאחרונה ב נובמבר 1, 2023 ע"י חיים אליה אודות משרד עורכי דין חיים אליה ושות' צוות המשרד – עו"ד ובוחן תאונות דרכים – חיים אליה מנהל ובעלים. עו"ד גלעד משאט. עו"ד בדי עומן. עו"ד שרית זימון. שוטר לשעבר ובוחן מר בוריס צרנובלסקי. מתמחה הדר בן שמעון. מזכירה חנה אנט מלכה. עו”ד אליה סיים תואר ראשון…

  • איך לבטל קנס/דוח על טלפון (שימוש בטלפון בזמן נהיגה) נייד בזמן נהיגה המדריך המלא.

    עודכן לאחרונה ב פברואר 6, 2024 ע"י חיים אליה קנס על טלפון בנהיגה 2024/2023 – כל המידע בעניין דוח משטרה על טלפון כולל איך לבטל, (ביטול דוח החזקת טלפון) בעמוד זה אפרט כיצד ניתן לבטל דוח על טלפון / שימוש בפלאפון נייד בזמן נהיגה שימוש. כמו גם אפרט לגבי שימוש בטלפון ברמזור, קנס על דיבור…

  • ביטול דוח מהירות מופרזת | קנס על מהירות 2024

    עודכן לאחרונה ב דצמבר 23, 2023 ע"י חיים אליה אסביר בקצרה כיצד ניתן לבטל דוח מהירות מופרזת / קנס על מהירות מופרזת 2024 דוח מהירות 750 ש"ח או דוח מהירות 1500 ש"ח, (יודגש כי יש שוני מידי מספר חודשים על גובה הקנס ב-דוח מהירות, מכשירי אכיפה ממל”ז (מד מהירות לייזר), דבורה, מצלמות עמוד, נשארו אותם…

  • הסבת דוח משטרה / הסבת דוח תנועה כולל דוגמה, תצהיר וטופס מובנה

    עודכן לאחרונה ב אוקטובר 25, 2023 ע"י חיים אליה הסבת דוח תנועה, הסבת דוח משטרה  – במאמר זה אסביר כיצד ניתן להסב דוח תנועה ו\או דוח משטרה (אותה משמעות) לנהג אחר. (תוך מתן דוגמאות איך להעביר דוח לנהג אחר). בין אם מדובר בדוח תנועה של תאגיד או של אדם פרטי מתי ניתן לבקש להסב דוח…

  • מצלמת מהירות ממל"ז / דבורה /לייזר כל המידע

    עודכן לאחרונה ב ינואר 4, 2024 ע"י חיים אליה במאמר זה אסביר על מצלמות מהירות ניידות: מצלמת מהירות הנקראת ממל"ז (או ממל"ז מהירות), וכן מצלמת מהירות הנקראת דבורה, מה עושים אם מקבלים דוח ממלז בדואר? כמו גם אפרט, מה על השוטר לבצע על מנת שהתוצאה במצלמה תהיה מדויקת. כך למשל, במידה והצילום באמצעות מצלמת מהירות…

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע