איתור דוחות משטרה

עודכן לאחרונה ב יולי 31, 2022 ע"י חיים אליה

איתור דוח משטרה כאן אסביר ואציג את הדרכים לאתרן תוך הסבר מדוע לא למהר ולשלם. מצלמות המהירות והשוטרים האורבים לנהגים בכל פינה נסתרת, גרמו לנהגים רבים לקבל דוחות משטרתיים, כאשר במקרים רבים, הדוחות אינם מוצדקים.

ראשית, לא למהר לשלם את הדוח שכן, לצד הדוח יש נקודות חובה – בהתאם לשיטת הניקוד החדשה.

האם אפשר לבטל את הניקוד ?

בכל דוח ניתן למצוא כשלים ראייתיים הן בעבודות השוטר והן בתקינות מכשיר האכיפה (ממל”ז, דבורה וכו) ומשכך ניתן יהיה לבטלו. לפירוט נרחב ראה בקישור – איך לבטל דוח מהירות מופרזת

כך לדוגמה, ראה דוח מהירות מופרזת מהירות של 174 קמ”ש תוצאה – מסתיים – בסעיף ללא ניקוד תוך שבית המשפט מותח ביקורות על עבודת השוטר.

0003 scaled wpp1589288569562 210x300 1
איתור דוחות משטרה עורך דין תעבורה
איתור דוחות משטרה דוגמא לביטול הנקודות

דוגמה נוספת תיק שכרות בכמות של 875 מק”ג לליטר אוויר נשוף מסתיים בחזרה מכתב אישום.

0004

דוגמה נוספת תיק מהירות 174 קמ”ש אך הפעם בכביש הערבה מסתיים ללא ניקוד ועוד ועוד ועוד.

005
איתור דוח משטרה שאבד כל המידע

איתור דוח משטרה שאבד ?

במידה ואבד הדוח או שלא התקבל למען הנהג יש לפנות למפנ”א בקישור הבא מרכז פניות נהגים ארצי ע”מ ששילחו את הדוח המקורי או צילום.

איתור דוח משטרה – איך אני יודע אם יש לי דוחות תנועה אם כלל לא קיבלתי ?

במקרה זה המתעורר חשד או סתם בדיקה לבחינת המצב, ראוי להוציא “טופס כחול” מהסופר פארם או ממשרד הרישוי או באתר האינטרנט  של משרד הרישוי  בחיוב של 10 שקלים, ניתן לשלם בכרטיס אשראי. שימו לב להוראות הדין הרלוונטיות.

לסיכום  – איתור דוח דוחות תנועה משטרה איך מאתרים ?

במקרה וקיבלתם דו”ח משטרתי על מהירות מופרזת, אי מתן זכות קדימה במעבר חציה, אי ציות לתמרור עצור וכדומה, כאשר אתם יודעים כי כן עצרתם, או כי נסעתם במהירות המותרת והשוטר טעה. או ככל שלדעתם ישנה אי התאמה בין הכתוב ע”י השוטר בדוח, וברור לכל מי שעיניו בראשו.

כי השוטר לא יכתוב בדוח עובדות אשר באות להקל עם מצבכם המשפטי וזאת משום שאח”כ יתקשה להסבירם בבית המשפט.

ולכן יכתוב בדוח את הנוח לו, ע”מ להתאים את הדוח לסעיף העבירה, גם אם בקרות האירוע כלל לא נאמרו על ידכם או לא קרו ולא היו דברים מעולם, יש לפנות לעו”ד לתעבורה. במידה ואתם לא מוצאים את הדוח ומבקשים לבצע איתור דוח משטרה.

ניתן לעשות זאת בסופר פארם או במשרד הרישוי, תחת קטגוריה של איתור דוח משטרה לפי ת ז (איתור דוח משטרה לפי תעודת זהות) או במרכז לגביית קנסות תחת קטגוריה ב-איתור מספר תיק דוח משטרה.

מה קורה אם הדוח הגיע למרכז לגביית קנסות ולא קיבלתי את הדוח?

במקרה זה יש להגיש המ”ש ( הארכת מועד להישפט )  ולצרף תצהיר.

דוגמה לביטול דוחות משטרה לאחר איתורן ובקשה להישפט באיחור ע”מ להימנע מנקודות ופסילה ממשרד הרישוי:

007 1
008
איתור דוח משטרה ביטול נקודות

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, במהלך ההתמחות התמחה עורך דין אליה במשרד העוסק אף הוא במשפט הפלילי ודיני תעבורה. למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, העוסק בתחום התעבורה ומשפט פלילי הוא כבעליו וכמי שייסד משרד זה. כיום המשרד מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות- אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע